Aktualności

https://polon.nauka.gov.pl/informacje/aktualnosci/o/10

  1. Szczepienia nauczycieli akademickich oraz innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach
    Od 15 lutego 2021 r. ruszyła możliwość zgłaszania nauczycieli akademickich oraz innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19.
    Zapisy obejmują osoby z datą urodzenia po 31 grudnia 1955 r. i są prowadzone przez uczelnie za pośrednictwem systemu POL-on. Funkcjonalność jest dostępna w module Pracownicy i wymaga posiadania roli INST_PR. Uczelnie we własnym zakresie zbierają zgłoszenia od swoich pracowników, a następnie rejestrują je w POL-onie 2.0.
    Pytania techniczne dotyczące obsługi procesu zgłoszeń w systemie POL-on należy zgłaszać w Helpdesku.
    Więcej informacji na temat przebiegu procedury zgłoszeń jest dostępnych na aktualizowanych na bieżąco stronach Pomocy systemu POL-on https://polon.nauka.gov.pl/pomoc/knowledge-base-category/szczepimy-sie/
    a) zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on – wprowadzenie
    b) wykaz punktów szczepień
    c) etap 1 – wybór pracowników deklarujących udział w szczepieniach
    d) etap 2 – przygotowanie zestawienia pracowników zgłoszonych do szczepienia
    e) wysłanie przygotowanych danych do OPI
    f) wysyłka danych do NFZ
    g) statusy zgłoszeń pracowników do szczepienia
    h) pomoc dla użytkowników w zakresie zgłaszania pracowników do szczepień w Systemie POL-on
    i) webinar „Zgłaszanie nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia na uczelniach na szczepienia przeciwko COVID-19 za pośrednictwem systemu POL-on”  – nagranie oraz prezentacja
    j) raport osób uprawnionych do szczepienia

    Pytania i odpowiedzi w sprawie szczepień na stronie MEiN https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/qa-szczepienia-dla-nauczycieli

  2. Spotkanie informacyjne API POL-on
    2021-02-16 07:33:31

    OPI-PIB zaprasza do udziału w wydarzeniu: „Spotkanie informacyjne API POL-on”. Spotkanie odbędzie się w dniu 25 lutego br. w godz. 12:00-13:00.
    W trakcie spotkania zostaną przedstawione:
    a) krótka prezentacja na temat aktualnego stanu API systemu POL-on,
    b) informacja o zawartości stron Pomocy POL-on w zakresie API,
    c) plany rozwoju w zakresie API POL-on na najbliższy rok,
    d) plan następnego spotkania w zakresie API systemu POL-on, planowanego na kwiecień 2021 r.
    Obowiązuje rejestracja i limit miejsc. Rejestracja trwa do 19 lutego.
    Link do platformy zoom zostanie rozesłany do osób zarejestrowanych na 2 dni przed wydarzeniem.
    Rejestracja odbywa się pod linkiem  https://zgloszenia.opi.org.pl/zgloszenia-hackaton-api-pbn-api-polon/  i obejmuje również zapisy na hackaton API PBN, o którym informacja dostępna jest na stronie https://pbn.nauka.gov.pl/core/#/news/30. W trakcie rejestracji należy zaznaczyć, którym wydarzeniem jest się zainteresowanym.