Helpdesk OPI PIB
Helpdesk OPI PIB jest wspólnym systemem wsparcia użytkowników dla wielu aplikacji wytwarzanych w OPI PIB.
8 czerwca 2020 r. POL-on 2.0 został podłączony do Helpdesku obsługującego zgłoszenia od użytkowników z wielu systemów OPI PIB.
Problemy i błędy występujące w POL-on 2.0 należy zgłaszać poprzez nowy Helpdesk. Problemy i błędy dotyczące starego POL-onu pozostają obsługiwane tak, jak dotychczas.
Identyfikacja konta odbywa się na podstawie adresu e-mail.
Po zalogowaniu do Helpdesku można:
- przejść do listy zgłoszeń – wyświetlą się tam wszystkie twoje zgłoszenia ze wszystkich aplikacji podłączonych do Helpedesku OPI PIB,
- napisać nowe zgłoszenie,
- wyszukać zgłoszenie korzystając z zaawansowanych filtrów i wyszukiwarki,
- edytować swój profil.
Nowy Helpdesk – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
Jak założyć konto w Helpdesku OPI PIB?
System Zgłoszeń – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?
[Przesłano przez: Ewa Nowak]