Helpdesk OPI PIB

Helpdesk OPI PIB jest wspólnym systemem wsparcia użytkowników dla wielu aplikacji wytwarzanych w OPI PIB.
8 czerwca 2020 r. POL-on 2.0 został podłączony do Helpdesku obsługującego zgłoszenia od użytkowników z wielu systemów OPI PIB.
Problemy i błędy występujące w POL-on 2.0 należy zgłaszać poprzez nowy Helpdesk. Problemy i błędy dotyczące starego POL-onu pozostają obsługiwane tak, jak dotychczas.
Identyfikacja konta odbywa się na podstawie adresu e-mail.

Po zalogowaniu do Helpdesku można:

  •  przejść do listy zgłoszeń – wyświetlą się tam wszystkie twoje zgłoszenia ze wszystkich aplikacji podłączonych do Helpedesku OPI PIB,
  • napisać nowe zgłoszenie,
  • wyszukać zgłoszenie korzystając z zaawansowanych filtrów i wyszukiwarki,
  • edytować swój profil.
     

Nowy Helpdesk – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?

Jak założyć konto w Helpdesku OPI PIB?

System Zgłoszeń – jak przyspieszyć realizację mojego zgłoszenia?

[Przesłano przez: Ewa Nowak]